Akcje reklamowe winny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki stać na organizację i utrzymanie własnych sekcji ds. reklamy, natomiast małe firmy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, na ogół korzystają ze pomocy agencji reklamowych.
Co można powierzyć agencji reklamowej?
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców świetnie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w internecie (social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (obwoluty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, że będzie ono poprawnie użyte podczas projektowania materiałów reklamowych – plakatów, stoisk targowych, ulotek czy billboardów. Agencja marketingowa napisze także ciekawe, unikatowe teksty na stronę www firmy oraz opracuje strategię interakcji z klientami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, jak np. Twitter, Instagram czy Facebook.
Do których firm kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są zwłaszcza do firm, które nie mają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi ds. reklamy i marketingu. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w organizacji konferencji, spotkań z klientami lub targów wymagających zwykle skrupulatnego planowania, takie zadania może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zgranego oraz wykwalifikowanego teamu pracowników – wystarczy zlecić jej opracowanie planu kursów albo organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, warto jednak wybierać te, które dają dostęp do znacznego zespołu doświadczonych specjalistów. Pozwala to na zlecenie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.
Nasze dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]