Przed właścicielami marek, którzy wybierają się na targi lub organizują event promocyjny, częstokroć stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Musi on nie tylko przykuwać uwagę docelowych klientów, ale też nieść ze sobą pewną wartość, żeby na co dzień z niego korzystali i dzięki temu rozwinęli więź z marką. Takim produktem jest miedzy innymi torba z logo firmy.
Termoizolacyjne i podróżne – warianty toreb z własnym nadrukiem
Przeglądając katalogi drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych łatwo zauważyć, że pod hasłem “torba” kryje się wiele artykułów. Są to m.in. torby na zakupy – najbardziej praktyczny i zapewne najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk nazwy akcji bądź logotypu na bawełnianych, jutowych oraz płóciennych torbach na ramię zawsze dobrze się prezentuje, a zarazem jest na tyle wytrzymały, żeby przez długi czas zachować się na tkaninie. Kolejnym plusem takich toreb jest ich koszt. Zależnie od rodzaju torby i wielkości zamówienia, cena zazwyczaj rozpoczyna się od paru złotych za sztukę. Grafikę nanosi też na torbach sportowych, podróżnych lub na notebooka. Są to akcesoria, które docenią m.in organizatorzy prestiżowych sympozjów oraz pokazów. Rzecz jasna, koszt toreb tego rodzaju i wykonania nadruku na nich jest w takich przypadkach znacznie wyższy – dochodzi nawet do kilkudziesięciu złotych.
Gdzie warto złożyć zamówienie na torby z logo?
Agencje prowadzące działania promocyjne najczęściej zlecają jednoczesne wykonanie wielu rodzajów gadżetów. Powinny zatem szukać hurtowni z gadżetami, która ma w ofercie jeszcze kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Równocześnie z torbami z logo firmy warto zlecić np. nadruk na kosmetyczkach, plecakach typu worek bądź pozostałych użytecznych produktach z tkaniny albo uzupełnić zamówienie o typowe gadżety reklamowe, jak długopisy, ołówki i smycze, które wciąż są uwielbiane przez klientów.