Dowiedz się, jak rozpoznać dobrą firmę SEO na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, co zrobić, żeby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć dobrą firmę SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w sugestie specjalistów, a najlepiej samego Google.
Google radzi, jak zatrudnić solidną agencję SEO
Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozwija się zasadniczo wyłącznie za sprawą Google. Mimo pojawienia się licznych opcji, jak m.in. Bing, Yahoo bądź DuckDuckGo, nadal liczą się pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje być widocznym w sieci, powinien powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie występuje silna konkurencja, najczęściej jest to niełatwe bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i udostępniło krótki film o tym, jak rozpoznać solidną firmę SEO.
Cechy dobrej agencji SEO według Google
Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, punkt po punkcie tłumaczy, jak zatrudnić dobrą agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od drobiazgowego audytu strony,
- zdolność oceny budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia zakładanych działań,
- udzielenie stronie opieki technicznej oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie prowadzonych wdrożeń, np. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raporty,
- zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne frazy.
Przedstawicielka firmy Google wskazuje również, iż solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, często dającą pierwsze efekty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.